Niewirtualne przychody z wirtualnej rzeczywistości

Poza tegorocznym wysypem modeli konsumenckich urządzeń VR i AR, nadejdzie też fala nowych aplikacji VR i AR dla przedsiębiorstw, ponieważ rynki wertykalne gier i enterprise będą przyciągały coraz większą uwagę – prognozują analitycy ABI Research.

Urządzenia takie jak HoloLens, pozwalające w czasie rzeczywistym na interakcje społeczne 3D, otwierają ogromny potencjał możliwości zarówno na rynkach konsumenckich, jak i enterprise z zastosowaniami, takimi jak telepresence, zdalne szkolenia czy gry społeczne – uważa Sam Rosen, dyrektor zarządzający i wiceprezes ABI Research.

  • Wykorzystanie rozwiązań AR w przedsiębiorstwach wzrasta, a liczba wprowadzanych na rynek specjalnych okularów do gier zwiększy się o 82 proc. do roku 2021. Podobnych wzrostów – na poziomie 88 proc. CAGR – w tym samym okresie można spodziewać się jeżeli chodzi o rozwiązania VR wykorzystywane w przedsiębiorstwach (aplikacje takie jak symulacje, szkolenia i wizualizacja treści).

Więcej: w oryginalnym materiale IT-Filolog.pl 

itfilolog